@BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷

BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷

Tweets by @susturaamaz

Aslına güç kâfi gelmeyince emsâl kararlar alıyorum 💜8.8.8💜 Oğlak kadını Karadenizli

Germany

4,348 Tweets 37,095 Followers 20,171 Followings 394,524 Likes

Loading...

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

Birkaç gün offline... https://t.co/VrD1CaZ7kr

Birkaç gün offline... https://t.co/VrD1C...

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

Biz uzayın içindeysek uzay neyin içinde ? #Benim1SorumVar https://t.co/n5h0kNyXJ6

Biz uzayın içindeysek uzay neyin içinde...

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

ACİL...! Bi el atalım arkadaşlar 🙏 https://t.co/kkhfU3bLPv

ACİL...!
Bi el atalım arkadaşlar 🙏 https...

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

Mutlu pazarlar 😁 https://t.co/75QqPtnKSS

Mutlu pazarlar 😁 https://t.co/75QqPtnKSS

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

@asel_omur Haklısınız çok yazık çok 😔

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

İnsanlığımızdan utandık yine sapık şerefsizler soyunuz kurusun.. #İstismarDeğilCinayet https://t.co/rnMNNX8j2c

İnsanlığımızdan utandık yine sapık şeref...

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

Sözle yapılan kontratın üzerine yazıldığı kağıt kadar değeri yoktur...

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

Umarım samuray çıkmam 😑🔫#edevletsoyağacı https://t.co/m3s84Zzvpl

Umarım samuray çıkmam 😑🔫#edevletsoyağacı...

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

Yetmez gülmekten katım katım katılalım https://t.co/6wpIuEEwUW

Yetmez gülmekten katım katım katılalım h...

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

Ne dediğimi ekte bulabilirsiniz 🙄#BiriDeÇıkıpDemiyorKi https://t.co/ECxNSGRsUS

Ne dediğimi ekte bulabilirsiniz 🙄#BiriDe...

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

@adigewmn Sağolun teşekkür ederim 🙏

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

@hmnist Aminn 🙏

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

Allah rahmet eylesin Nuray Hafiftaş 😔 https://t.co/BrjRWDIt0q

Allah rahmet eylesin Nuray Hafiftaş 😔 ht...

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

@neyazsamvardiyo Sağol bitanem 💋💜

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

@neyazsamvardiyo 🙈😍😘

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

Soran olursa boş boş oturmuyo dersiniz 😋 https://t.co/GIVXjY8qEh

Soran olursa boş boş oturmuyo dersiniz 😋...

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

İnsanların birbirine sevgisini göstermesine karşı değilim ama bu işin ticari rant olmasına adeta bir showa dönüştür… https://t.co/PPET7hufHr

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

Almanlarda sanıyoki her havzin dibayni :/ https://t.co/hgFWgTxreO

Almanlarda sanıyoki her havzin dibayni :...

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

@_prenses_25 😄😄😄😄

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

@lkayAslan2 😊🔫

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

@nejdetege 😊😊

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

Aşkımın aşkından alacağı var nedir yaa 🤣

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

Serdar Ortaç'ı İstanbul fm de dj lik yaparken kadın zannedenler olarak çok şapşiriğiz bence 😂 #DünyaRadyoGünü https://t.co/5oPEnrpIr9

Serdar Ortaç'ı İstanbul fm de dj lik yap...

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

Durmadan anket yapan zat sonunda sizi bıktırdım mı diye sordu aslına bakarsanız sorduğu en mantıklı soru buydu 🤔 https://t.co/rsur3XX1IY

Durmadan anket yapan zat sonunda sizi bı...

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

Beni sürekli trend topic yaptığınız için tişikirlir México halkı 😁

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

Olduğun gibi davranmaktır kasmadan ;) #AslındaMutlulukDediğin https://t.co/2HPsi8pw0J

Olduğun gibi davranmaktır kasmadan ;)
#A...

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

Günaydın ☕ https://t.co/fzy4FrRlZt

Günaydın ☕ https://t.co/fzy4FrRlZt

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

Paşam ölmek için emirlerinizi bekliyoruz 🇹🇷 https://t.co/2HTFzHN0Rc

Paşam ölmek için emirlerinizi bekliyoruz...

@susturaamaz BirHayalimvarOdaSeN 🇹🇷 @susturaamaz

Markette çikolata görünce İç ses : bak orda elmalar var Ben : sadesi yokmu bunun ? İç ses : e vallahi bravo !$@!… https://t.co/5KNeUNfuKk

+ Loading...