@łordsaveswift

łordsaveswift

Tweets by @lordsaveswift

i can read you like a magazine

3,774 Tweets 3,478 Followers 1,616 Followings 14,681 Likes

Loading...

@TChartSwift Taylor Swift Charts @TChartSwift

iTunes US 🇺🇸 2. Babe (feat. Taylor Swift) [+3] https://t.co/LkgWpkPeUq

@lordsaveswift łordsaveswift @lordsaveswift

Handsome your a mansion with a ciew

@lordsaveswift łordsaveswift @lordsaveswift

Omg the IDSB video is a porno 😳 https://t.co/p67EU7gYFV

Omg the IDSB video is a porno 😳 https://...

@allurans ‎‏ً @allurans

https://t.co/FYrxUyYiv9

https://t.co/FYrxUyYiv9

@lordsaveswift łordsaveswift @lordsaveswift

@talreputation @candystoreswift @JosephKahn We know sis, we’re just joking obviously

@lordsaveswift łordsaveswift @lordsaveswift

@talreputation @JosephKahn Wbk sis I was joking

@lordsaveswift łordsaveswift @lordsaveswift

Let’s get top 50 rats! We need to make up to Taylor for not getting Delicate into the top 20 lol https://t.co/XI8Uc3i4aM

@musicnewsfact Music News Facts @musicnewsfact

"Babe" by @taylorswift13 & @Sugarlandmusic is out now! https://t.co/d0wQs6KjeZ

@lordsaveswift łordsaveswift @lordsaveswift

@picturetobcrn True it’s just we never ever get noticed while tumblr swifties have multiple likes each

@lordsaveswift łordsaveswift @lordsaveswift

Sometimes i wish Taylor was as active here as she is on tumblr. Ugh that would be amazing https://t.co/dy7ncK49Di

Sometimes i wish Taylor was as active he...

@lordsaveswift łordsaveswift @lordsaveswift

You're not sorry, no

@zeenalavey13 janek 🍒 @zeenalavey13

anyways I wanna hear 1989 and reputa rejects

@lordsaveswift łordsaveswift @lordsaveswift

We really did sis :( https://t.co/jtfEEPy6M9

@lordsaveswift łordsaveswift @lordsaveswift

Sis you literally jinxed it https://t.co/3YHpNi1qeb

@BlewThisBabe 𝖇𝖆𝖇𝖊 // 53 days @BlewThisBabe

Just listened to babe and Taylor only does backing vocals they literally scammed us https://t.co/lY3uAXFRaw

Just listened to babe and Taylor only do...

@lordsaveswift łordsaveswift @lordsaveswift

Kinda upset Taylor didn’t sing much on Babe https://t.co/Sd1WOEcDe3

Kinda upset Taylor didn’t sing much on B...

@TSwift_Spotify Taylor Swift’s Spotify @TSwift_Spotify

Taylor Swift is currently listening to “Babe (feat. Taylor Swift)” by Sugarland

@TSwift_Spotify Taylor Swift’s Spotify @TSwift_Spotify

Taylor Swift is currently listening to “No Tears Left To Cry” by Ariana Grande

@ArianaGrande Ariana Grande @ArianaGrande

ʎɹɔ oʇ ʇɟǝl sɹɐǝʇ ou ʍou ʇno https://t.co/8RDqtRLeC8 https://t.co/wL7QYWbyrW

ʎɹɔ oʇ ʇɟǝl sɹɐǝʇ ou 
ʍou ʇno
https://t....

@lordsaveswift łordsaveswift @lordsaveswift

WHERE IS BABE

@lordsaveswift łordsaveswift @lordsaveswift

@TSwiftoutsoId @ArianaGrande Maybe. We have taste

@lordsaveswift łordsaveswift @lordsaveswift

@getawaytrucks @bazswift13 @ArianaGrande Oh no. Not that surprised tbh 👀

@lordsaveswift łordsaveswift @lordsaveswift

@TSwiftoutsoId @ArianaGrande What is it bad

@lordsaveswift łordsaveswift @lordsaveswift

@bazswift13 @ArianaGrande Don’t ruin it for me sis

@lordsaveswift łordsaveswift @lordsaveswift

15 minutes until pop music is saved #NoTearsLeftToCry https://t.co/JJrlxLS1OC

15 minutes until pop music is saved #NoT...

@lordsaveswift łordsaveswift @lordsaveswift

@swiftshandstied Exactly sis. We should be happy for fans that join later, that means Taylor is expanding her fan b… https://t.co/djKAnKTKcB

@lordsaveswift łordsaveswift @lordsaveswift

@swiftshandstied Tea sis. It doesn’t matter when you became a fan and I’m saying this from a perspective of being a fan since Mine

@lordsaveswift łordsaveswift @lordsaveswift

@swiftshandstied I am lol apparently I’m less of a swiftie for not remembering this photo

@lordsaveswift łordsaveswift @lordsaveswift

@picturetobcrn Sis I never had an insta how was I supposed to see it.. not to mention Taylor deleted her posts so I… https://t.co/NxOZpeViQp

+ Loading...