Tweets about #بشرب_من_نيلها_ومش_هسمع_شيرين

Tweets hashtagged as #بشرب_من_نيلها_ومش_هسمع_شيرين on Twitter

Loading...

@__eb__1949 Precious Raila @__eb__1949

The decision was provoked after @sherine threw an off-color joke #EgyptToday #شيرين #بشرب_من_نيلها_ومش_هسمع_شيرين… https://t.co/wyRWOAGPem

@Noooregy 🇳️ السـت نـــور @Noooregy

أي حد يسأل عليا قولهم أنا في أثيوبيا بستحمى وراجع #سد_النهضة #عشان_نبنيها #مصر_يلزمها… https://t.co/7VGfD0UuVT

@Noooregy 🇳️ السـت نـــور @Noooregy

@ahmad345mk @1_s_herif صورة لمواطنين وهم يعلون من شأن الوطن ومن خلفهم مواطنين "عقلاء" يشاهدون في صمت حفاظا على الوط… https://t.co/08wwlqvehS

@g_f4606 Emre Ohannes❃ @g_f4606

The decision was provoked after @sherine threw an off-color joke #EgyptToday #شيرين #بشرب_من_نيلها_ومش_هسمع_شيرين… https://t.co/G428Hl6BB2

@eslamyonas ‿Eslam @eslamyonas

#بشرب_من_نيلها_ومش_هسمع_شيرين وعلي رأي المثل ساب الحمار ومسك في البردعه كلامي مش دفاعآ عن شيرين. زعلتكم اؤي البلها… https://t.co/E9MDtWipLD

@akroot3 Akroot @akroot3

#بشرب_من_نيلها_ومش_هسمع_شيرين اللي متربي في حواري ماشافش جمال النيل https://t.co/MDhPBH4VKa

#بشرب_من_نيلها_ومش_هسمع_شيرين
اللي متربي...

@RaneemBouKhzam Raneem Bou Khzam @RaneemBouKhzam

الدراسات اللي أجريت على مياه النيل أثبتت وجود تلوث عالي وهيدا أمر علمي لا يحتمل النقاش، ولكن اذا نظرنا للنيل من منط… https://t.co/gqFUFFr3MY

+ Loading...