@Bjay

Bjay

Tweets by @bjayt

Mainly a lurker now. Fighting games | Anime | Art | Cosplay | Life rambles | 日本語でOK | 中文 | ??? | Español

Sydney, Somewhere Over The Rainbow

33,435 Tweets 137 Followers 91 Followings 438 Likes

Loading...

@bjayt Bjay @bjayt

@amusementive Oh wow I'm surprised I didn't catch that, cannot unsee

@bjayt Bjay @bjayt

Had no idea my neighborhood was slowly becoming a mini Akihabara lol. https://t.co/3hzw3X7BvB

Had no idea my neighborhood was slowly b...

@bjayt Bjay @bjayt

Oh, so mobile twitter works fine but not web version. N-not that I use it or anything...

@bjayt Bjay @bjayt

@KITTYMEKI Yes IMO, but the real game begins afterwards

@bjayt Bjay @bjayt

@KITTYMEKI can pass off as preview cosplay of cynthia from pokemon!

@bjayt Bjay @bjayt

@KITTYMEKI Omg so good! Hope you're having fun 😊

@bjayt Bjay @bjayt

@KITTYMEKI you legit in japan?

@bjayt Bjay @bjayt

@pockyfart your eye makeup is so stunning!

@bjayt Bjay @bjayt

@KillyYo is that what they call it? lol yeah that glowing stuff on his body; he looks like he's ready for defqon

@bjayt Bjay @bjayt

akuma's story costume in sfv is actually unpleasant to look at

@bjayt Bjay @bjayt

@col_of_man watching dbs ep 108 and all that runs through my head is "does that teleport cost meter?" 😂

@bjayt Bjay @bjayt

Gou Hadou!

@bjayt Bjay @bjayt

Aww yeah, one hour early mark for work

@bjayt Bjay @bjayt

@KITTYMEKI I think the red suits you well!

@bjayt Bjay @bjayt

@KITTYMEKI wow had no idea that was a thing lool

@bjayt Bjay @bjayt

@Tofusama mad invite! looks great!

@bjayt Bjay @bjayt

Deciding my favourites for each Pokemon type was harder than I thought https://t.co/jEb1JIkcXj

Deciding my favourites for each Pokemon...

@bjayt Bjay @bjayt

@EmmuMaru Dem poses

@bjayt Bjay @bjayt

@hougetsui con flu is the worst!

@bjayt Bjay @bjayt

@ronyrtan con flu!

@bjayt Bjay @bjayt

well this is a cool $2 coin, but the more i look at it, the more it looks like a kid coloured it https://t.co/si0RYudJZ2

well this is a cool $2 coin, but the mor...

@bjayt Bjay @bjayt

@fudafu okay i just saw your huge conan LOL! keep the little conan with kaito for sure

@bjayt Bjay @bjayt

@fudafu but he is tiny! 😂

@bjayt Bjay @bjayt

@EmmuMaru Those escalators are the scariest; I always hold onto the railings!

@bjayt Bjay @bjayt

@KITTYMEKI Reeeeeeeeeeeeeeeee

@bjayt Bjay @bjayt

now that smash is over it's time to learn the other smash so i can smash people.

@bjayt Bjay @bjayt

sorry yurika, i know you were the surprise of the finals, but it'll be your time to shine again next time~

@bjayt Bjay @bjayt

something something new profile pic

@bjayt Bjay @bjayt

I know I don't use FB much but I dunno where the Thankful react has gone. Oh well, more Love from me!

@bjayt Bjay @bjayt

Been out of touch with competitive Pokemon this year, but it was awesome to see Whimsicott in the finals and also have its shining moments.

+ Loading...