@Asmaa

Asmaa

Tweets by @asmaa29160100

61 Tweets 38 Followers 65 Followings 279 Likes

Loading...

@ixivi_ BEELO @ixivi_

مُقصرون يا الله فأغفِر لنّا.

@heekma اقوال و حكم الفلاسفة @heekma

لا تلم الناس لأنهم خيبوا أملك بل لم نفسك لأنك توقعت الكثير منهم. - مارتن لوثر كينج https://t.co/6ILPL1AWUb

لا تلم الناس لأنهم خيبوا أملك
بل لم نفسك...

@FatimaaSayed فاطيمة @FatimaaSayed

والناس اللي عاوزينهم تموت مش بتموت والله.😔

@heekma اقوال و حكم الفلاسفة @heekma

أحياناً يكون أقوى إنجازاتك بالحياة هو أنك مَازلت بِقواك العقلية ومَازلت تتعامل بأخلاق مع أنك مُحاط بكمية لاتُحصى مِ… https://t.co/vTLQn8nTpN

@MRM__9 رمـآدﯾـﮧ🍂 @MRM__9

الإنسان يتغير لسببين ، حينما يتعلم أكثر مما يريد أو حينما يتأذى أكثر مما يستحق ..

@asmaa29160100 Asmaa @asmaa29160100

@heekma اه والله

@asmaa29160100 Asmaa @asmaa29160100

@MustafaHosny ونعمه بالله

@asmaa29160100 Asmaa @asmaa29160100

#وايه_يوجع الاذى من الناس اللى احسنت اليهم عمرك وهما املهم يدمروك حسبى الله ونعمه الوكيل

@asmaa29160100 Asmaa @asmaa29160100

#اوقاتي_بتحلو_لما لا والله ولا اى حلاوه فى اوقاتى

@asmaa29160100 Asmaa @asmaa29160100

#نفسك_تبطل_ايه ابطل اعامل الناس كلها بقلبى واعاملهم بعقلى وابطل انى اسامح بسرعه لان اسلوب تعاملى ده خلانى مش فارقه مع حد

@heekma اقوال و حكم الفلاسفة @heekma

الحياة أقصر من أن تهدرها مع أشخاص تبرر لهم أفعالك طيلة الوقت من يحبك سيرى الخير فيك ومن يبغضك لن تستطيع ارضائه ، اجعل رضا الله هو غايتك .

@heekma اقوال و حكم الفلاسفة @heekma

لا تتحسر اذا اختل ميزان الدنيا فهناك ميزان العدل لا يظلم ابدا قد اقسم الله سبحانه و تعالى فقال: (( و عزتي و جلالي لانصرنك و لو بعد حين))

@asmaa29160100 Asmaa @asmaa29160100

@lo_luo ايوه طبعا

@asmaa29160100 Asmaa @asmaa29160100

#كلمه_ف_حق_الواقع كله بؤس ومرار طافح وعيشه تقصر العمر

@asmaa29160100 Asmaa @asmaa29160100

@heekma الحمد لله كثيرا

@asmaa29160100 Asmaa @asmaa29160100

@MumenZanatii @lo_luo علشان مافيش رضا ولاحمد

@asmaa29160100 Asmaa @asmaa29160100

@lo_luo ولا اى بس دا مرار طافح

@asmaa29160100 Asmaa @asmaa29160100

#لا_لخفض_سن_الزواج لا للزواج المبكر هما يعنى اللى اتجوزو بدرى خدو ايه على رأى المثل لا اللى قبلى نصحونى ولا اللى بعدى سمعونى

@asmaa29160100 Asmaa @asmaa29160100

@amiraaa_zanaty وخدينى معها فى الفه يا ميرو

@asmaa29160100 Asmaa @asmaa29160100

@ad3eeya_ @hmam_ny امين يارب

@HebaElsaid13 Heba Elsaid💁 @HebaElsaid13

ما اسوأ ان تكون مكتئبا حين يظن الناس انها والعة معاك 🤦

@MustafaHosny Mustafa Hosny @MustafaHosny

لا تحزن من نفسك إن أصابك اليأس أو انكسرت أسهم أحلامك، واعلم أن الله يستخرج قواك الخفية، ويصنع منك بطلاً، وإنسان ذا قيمة قادرًا على الحياة

@asmaa29160100 Asmaa @asmaa29160100

#المحن_اخرتو_ايه اخرتو سوده بعيد عنكم

@asmaa29160100 Asmaa @asmaa29160100

#امتي_نلاقي الراحه

@asmaa29160100 Asmaa @asmaa29160100

@gogooo158 @lo_luo اسمع كلامك اصدقك اشوف امورك استعجب

@asmaa29160100 Asmaa @asmaa29160100

@lo_luo انتى بتحقدى عليه علشان مش عارفه تعملى زيه

@asmaa29160100 Asmaa @asmaa29160100

#رايح_فين_ف_العيد لا مش رايحه انا قاعده فى البيت كالمعتاد

@asmaa29160100 Asmaa @asmaa29160100

@HaagarGamal والله احسن وهو اصلا مافيش حد بيساعد الناس كلها بقت وحشه

@asmaa29160100 Asmaa @asmaa29160100

#اخد_اوسكار_في العصبيه

@asmaa29160100 Asmaa @asmaa29160100

@i3loshy @lo_luo يا مؤمنه ياحنينه بس احمدى ربنا على النعمه اللى انتى فيها الاول

+ Loading...